Sniff – En dogblog och lathund till vovvevärlden


Jyckens egna namnsdagskalender
Tuesday, August 14, 2007, 11:48 pm
Filed under: Prylar & Shopping

            

I höstas så fick Annika Starfalk en idé om att göra en almenacka med enbart hundnam i tillsammans med sin syster och till nästa år så kan du med andra ord fira din hunds namnsdag om du så vill. Enligt Annika själv så kändes kalendern helt självklar eftersom hon själv har haft hund en stor del av sitt liv vilket både har tagit upp tid och tillvaro.

100 fashion labels such as Loewe, Calvin Klein

Hundkalendern innehåller inte namn från någon topplista utan syskonen har själva samlat både gamla och nya namn som de själva gillar och varvat dessa med månadsbilder på personliga hundvänner. Formatet på almenackan, som bland annat säljs hos Adlibris, ska vara A3 och den är även utrustad med rutor intill varje dagsdatum där det finns plats för anteckningar. Både praktisk och kul med andra ord!

Pris: 96:- exklusive frakt


11 Comments so far
Leave a comment

Ingen uppdatering på länge? Hoppas du inte slutar för detta är en jättefin sida!

Comment by bara jag

Ja jag håller med. Saknar dina uppdateringar 🙂

Comment by Pia

Ja, vad händer?

Comment by enioreh

Underbar blogg

Comment by emma

Fin kalender =) Läs gärna min blogg om min vovve o papegoja =)

Comment by Emma

Fin kalender!

Comment by Husdjur

Hej. Vilken häftig sida du har. // Mvh Mickan

Comment by MICKAN

hej…kolla gärna in på min blogg där jag skriver om vovven Ebba =)

Comment by Anna-Carin Petersson

Underbar blogg!!

Comment by Sonila

åh vilken fin kalender 🙂
fin blogg btw 🙂

Comment by Josefin

Kika gärna in på denna supersöta kattblogg! Då skulle denna kissemiss bli väldigt glad! Ännu gladare skulle jag bli om du ville följa mig via bloglovin?

Kolla in i helgen då jag har premiär på min halebop-reklam! 🙂 /Blöta nospussar

Comment by SANTO - en blogg om en katt




Leave a comment